NABÍDKA NOVÝCH VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ (BMCP 16+)
URČENÍ A VŠEOBECNÁ CÍLOVÁ SKUPINA NABÍZENÝCH VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ-VP BMC Partners (1-12+3VP pro 2016+)
Pro náročnější a motivované klienty s
ekonomickým, finančním, manažerským a business i investorským povědomím a
cílením. Zejména ekonomy a finanční i v těchto oblastech
zkušenější výkonné a provozní manažery, účetní pracovníky a
profesionály, manažerské účetní a kontrolery, tvůrce i uživatele firemního, organizačního a
business reportingu, včetně interního a externího specifického
reportingu a výkaznictví zahraničních (mateřských a ovládajících) firem
a jeho ICT podpory (IT systémů - ERP, FIS a nadstavbový MIS), analytiky
i developery, firemní a business stratégy a tvůrce firemní a business
strategie (CBS), vedoucí pracovníky včetně administrativních, a to i
dnes zásadních službových (services - SFO) a i v ČR početných tzv. neziskových i státních organizací (non profits organisations), ředitele a majitele
společností/firem a organizací i businessu, motivované a strategicky uvažující obchodníky
i manažery a podnikatele i neopominutelné a
dnes vše-ovlivňující investory. Je také učen i pro všechny
ostatní motivované, kteří se chtějí komplexně a progresivně odborně
rozvíjet i up-gradovat a efektivně řídit i propojit ekonomiku, finance včetně
investic, provoz a business svojí firmy/společnosti a organizace, případně své
dynamické podnikání a investice.
Ve finále a v produktivní kombinaci
dále rozvedených nabízených (11+3) edukačních programů, sestavené dle svého
uvážení, pak zavést dnes nezbytné komplexní ekonomické a finanční řízení
(EFŘ). A to včetně
produktivního zavedení jeho konkrétních, úspěšnou praxí prověřených účelných a
účinných realizačních systémů i metod a technik, a tím kontinuálně i systematicky řídit a zhodnocovat svůj business, pozici
a v neposední řadě i sami sebe jako jednotlivce, včetně rozvoje své stále
náročnější a obsáhlejší, ale i objektivně přesahově i oborově komplexnější osobní
profesní kvalifikace a odbornosti. Právě ta, vedle kompetencí, dnes
podmiňuje konkurenceschopnost i osobní úspěšnost a realizaci v stále
dynamičtější a tvrdší praxi i tržních podmínkách.
1) PROFITABILITA, JEJÍ VNÍMÁNÍ A UŽITÍ PŘI SOUČASNÉM FIREMNÍM A BUSINESS ŘÍZENÍ A PODNIKÁNÍ
PCM seminář - cena/osoba = 10 990,- Kč bez DPH (13 298,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev*), viz. také Ceník, objednávky a schéma 16+ ke stažení platí pro celý 16+
Kompletní a aktualizovaný přehled VŠECH VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ - VP pro 2018+ a jeho Ceník i možnosti Objednání
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v zásadní oblasti Ziskovosti-profitability i tradičního, základního finančního i hodnotícího kritéria odvozeného ze zisku i jeho soudobých finančně – účetních forem (EBITDA, EBIT, NOPAT, EAT, EBT …)
- Zdroje a sestavy (produktivní výsledovky: český účetní standard CAS i mezinárodní účetní standard IFRS a jejich praktická interpretace)
- Odvození a užíti profitability i jejích ukazatelů (např. ROS, ROCE, ROIC, ROA, ROE...) i nákladovosti, včetně produktivních nákladových sald a druhů (druhové a účelové), ale i zásadních celkových nákladů kapitálu (např. vážené náklady kapitálu WACC) Nadstavbové kritérium ekonomického zisku EVA a produktivní benchmarking-srovnávání těchto klíčových finančních ukazatelů i poměrů (financial ratios) v současné praxi
- Užití zisku a ziskovosti- profitability ve firemním/byznys řízení (CM - Corporate management) podpořené nezbytným Finančním řízením (Financial management-FM) zahrnující standardně i řízení zisku(em), které je obvykle součástí v praxi rozšířeného finančního controllingu
- Cílové řízení (MBO), odvození a vazba soudobých komplexních cílů, včetně zásadní a integrující ziskovosti-profitability na celkovou strategii společnosti i současného businessu (Corporate/Business Strategy CBS)
- Zisk a ziskovost a celková hodnota podniku/firmy i businessu (Enterprise Value, EV), její druhy. Praktické moderní odvození EV pomocí celkovými náklady kapitálu diskontovaných volných hotovostních toků FCF (free cash flow) a jejich odvození ze zisku (např. NOPAT)
- Dynamické základní ocenění současné perspektivní a konkurenceschopné firmy, podniku a businessu Základní užití nadstavbové úrovně tržní (market value) EV v praxi firemního a business řízení-CM i jeho systémů a nástrojů (např. Manažerské účetnictví-MA, včetně controllingu, nákladové účetnictví a benchmarking atd. ...)
2) INVESTICE A ŘÍZENÍ INVESTIC I PROJEKTŮ (INVESTMENTS AND PROJECT MANAGEMENT)
IPM seminář - cena/osoba = 11 990,- Kč bez DPH (14 508,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v oblasti investičního rozhodování, investic a investičních, ale i jakýchkoliv projektů (vstupy a zdroje, výstupy a benefity, čas, náklady a výdaje, rozpočty, kvalita, hodnotící ukazatele...komplexní postaudit), vyžadujících kontrolované ekonomické a finanční zdroje i jejich efektivní řízení
- Definice a odvození základních pojmů a vstupů investičního rozhodování, investic a investičních, projektů
- Náklady ve finančním účetnictví (Fú) a náklady v manažerském účetnictví (Management Accounting – MA)relevantní náklady-odvození i užití pro soudobé řízení nákladů-CMa a řízení investic a projektů (IPM)
- Rozbor a aplikace jednotlivých metod a technik řízení a vyhodnocování investic a projektů tradiční – statické (AP- účetní náklady a zisk, ARR- výnosová míra, PP-payback period, tj. doba úhrady , dodržení finančního rozpočtu...u firmy agregujícího HSR, včetně rozpočtu investic - CAPEX) metody dynamické pracující s rizikem a hotovostními toky plynoucími z investice/IP v čase-diskontní a hotovostní – DCF metody a techniky (diskontovaná doba úhrady-DPP, současná hodnota -PV a čistá-NPV, vnitřní výnosová míra- IRR, rizikové prémie RP...)
- Variantní rozhodování a užití metod reálných opcí-MRO v IPM případové studie vyhodnocování investic a IP užití řídících a hodnotících kritérií v konkrétních IP a investičním rozhodování (např. outsourcing, nahrazení aktiv a zohlednění ekonomického životního cyklu-economic life, stavební development, akvizice výrobních zařízení, projektově pojaté organizace např. stavebnictví a jeho projekty, rozpočtová kontrola projektů i zakázek atd.)
- Shrnutí a praktické užití metod a kritérií i jejich kombinací v současném Investičním a Projektovém managementu-IPM IPM a firemní řízení CM (Corporate Management) s vazbou na celkovou hodnotou firmy a businessu (EV)
3) PODNIKOVÉ/FIREMNÍ FINANCE JEJICH ŘÍZENÍ A NÁSTROJE VČETNĚ FINANČNÍ ANALÝZY
PF/M seminář - cena/osoba = 11 850,- Kč bez DPH (14 339,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v oblasti Podnikových/firemních financí (Corporate Finance - CoF) a jejich realizačních nástrojů, podpory i zdrojů v podobě Finančního (Fú) a nadstavbového manažerského účetnictví-MA (Financial and Management Accounting) pracujících s komplexní finanční analýzou-FA a jejími soudobými ukazateli (financial ratios), vedoucích ke konkurenční maximalizaci hodnoty – EV ( Enterprise value)
- Podstata ekonomicky a finančně efektivního fungování podniku/firmy (businessu) a úloha a struktura firemních financífinanční a manažerské účetnictví, zdroje,nástroje a realizační systémy (CoF)
- Finanční řízení a finanční analýza (FA) -soudobá struktura a ukazatele (provoz-operating, finanční struktura-financial structure, investiční-investment) a symetrické poměry (financial ratios) aplikace FA i finančního řízení a firemních financí na CM (Corporate Management) provázané oblasti a funkce řízení podniku/firmy (businessu) -plánování - kontrola -manažerské rozhodování/akce a hodnocení a řízení firemní a business výkonnosti (performance)
- Zásadní firemní, manažerské a business sestavy i odvození (např. korporátní finanční plán-KFP, rozpočtování a rozpočtová kontrola-firemní budgeting, včetně odvození hlavního agregujícího rozpočtu-Master Budget-MB, odchylky-variances, rozhodnutí o outsourcingu...a výkonnostní i cílové řízení (MBO), včetně odvození interaktivních cílů a ukazatelů i metrik KPIs v soudobém řízení CM podporovaném firemními financemi CoF
- Druhy a aplikace KPIs-provozní, kapacitní, marketingová v oblastech firemního řízení a financíodvození a v ztah provázaných firemních cílů (Firm Objectives) a korporátní a business strategie CBS s řízením i disciplínou podnikových/firemních financí - CoF
- Základní odvození korporátní a business strategie – CBS s důrazem na finanční oblast a finanční cíle podporované a dosahované Firemními/Podnikovými financemi a vztah k MBO Shrnutí disciplíny, oblastí, systémů a nástrojů CoF v soudobém CM představujícím efektivní ekonomické a finanční řízení (EFŘ) a její užití v současné praxi.
4) STRATEGICKÉ MYŠLENÍ, ŘÍZENÍ A PLÁNOVÁNÍ - JEHO FORMY, NÁSTROJE A UŽITÍ VE FIREMNÍM A BUSINESS ŘÍZENÍ I PODNIKÁNÍ
PCM seminář - cena/osoba = 11 990,- Kč bez DPH (14 508,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v zásadní oblasti strategického vnímání a řízení firmy, podniku, businessu, ale i podnikání a investice, včetně jeho souhrnného nástroje - moderní Strategické analýzy (SA) obsahujícím strategické plánování (poptávky a trhu, financí obsahující neopominutelný Finanční plán a interních zdrojů... nutných k vytěžení zde definovaného dosažitelného trhu).
- Získat nutné dlouhodobé a budoucí vnímání a systémové strategické myšlení a nástroje, ale i tzv. dopřednou vazbu (feedforward) ve firemním, podnikovém i business řízení (Corporate Management-CM) a podnikání a takto je realizovat v praxi
- vstupy (analýzy externího-trh a interního-interní zdroje k vytěžení definovaného trhu potenciálu, včetně SWOT analýzy) odvození a užití kompletní Strategické analýzy-SA
- Finanční analýza-FA za pro účely SA (ukazatele NOPAT, NOPLAT, NOPBT, EBIT, ROS. .. NOA ROA, ROCE, investice a odpisy, náklady kapitálu , WACC...atd.) a její odvození a praktická aplikace
- Sestavit a užít reálný Finanční plán-FP i tzv. agregovaný FP - AFP a jeho tzv. generátory hodnoty (value generators) konstrukce, testování a užití FP pro komplexní strategické firemní a business řízení (CM) i ocenění (valuation)
- Užití , vztah i zásadní úloha FP ve strategickém plánování
- Základní celkové ocenění (Firm/Business Valuation) konkrétní společnosti v CM a MA preferované úrovni tržní hodnoty (market value)
- Užití tržní hodnoty v současném firemním a business řízení (CM) včetně vazby na celkovou hodnotu společnosti (EV)
5) FIREMNÍ A BUSINESS STRATEGIE JEJÍ ÚLOHA I UŽITÍ PŘI FIREMNÍM A BUSINESS ŘÍZENÍ I PODNIKÁNÍ
CBS seminář - cena/osoba = 11 990,- Kč bez DPH (14 508,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v nadstavbové a v ČR opomíjené oblasti produktivní Firemní a business strategie-CBS, včetně určení a užití vize (kde chceme jako společnost či podnikatel být) a mise (proč existujeme a co děláme svoji hlavní činností-core business) a jejich praktické konstrukce.
- Užít konkrétní CBS a v rámci ni vytčených, měřitelných (metriky a výkonnostní ukazatele-PIs, KPIs a KSIs) a efektivně propojených cílů (task, aims, objectives...) pro efektivní firemní a business řízení i podnikání a maximalizaci celkové hodnoty – EV a její užití v roli finálního a strategického KSIs
- Úloha a definice firemní a podnikové a business strategie (Corporate/Business Strategy, CBS). Struktura CBS a konkrétní oblasti interaktivních - příčinných a měřitelných cílů ji ztělesňující a naplňující vize a mise firmy a businessu, konkrétní příklady z praxe (např. společnost Kofola, Microsoft atd. )
- Vstupy , analýzy a výstupy CBS měřítka Hodnotící ukazatele CBS (KSIs–key success indicators) užívané v soudobé praxi firemního a business řízení i podnikání celková hodnota firmy a businessu EV (enterprise value) v roli soudobého finálního a odvozovaného KSIs
- Struktura, vztahy a úloha výkonnostních PIs a klíčových odvozovaných KPIs výkonnostních ukazatelů a jejich užití v praxi využití výkonnostního řízení (Performance Management) a trvalé zlepšování (continuous improvement) v CM
- Praktické odvozeni konkrétní korporatní a business strategie (CBS) společnosti podnikající v poradenských službách a jeho bodový postup
- Schéma a matice standardní CBS pro konkrétní společnost a její odvozená cílová struktura a konkrétní KPIs/KSIs v operativním, taktickém a strategickém horizontu manažerské oblasti i motivace a realizační nástroje CBS doplnění reálné CBS hlavními (business) procesy, včetně odpovídajících a konkrétních moderních procesních KPIs pro konkrétní a fungující společnost a business.
6) FINANČNÍ ANALÝZA (FINANCIAL ANALYSIS-FA) JEJÍ ÚLOHA A UŽITÍ VE FINANČNÍM ŘÍZENÍ I PŘI FIREMNÍM A BUSINESS ŘÍZENÍ A PODNIKÁNÍ
FA seminář - cena/osoba = 11 850,- Kč bez DPH (14 339,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v lokální (s užitím českých finančních výkazů a standardů CAS, struktury a praxe FA )a nadstavbové mezinárodní (s užitím mezinárodních finančních výkazů a standardů IFRS/US GAAP a ACCA i CIMA struktury FA) interpretaci, odvození a užití FA, včetně provázaných produktivních FPU (finančních poměrových ukazatelů) s důrazem na firemní, podnikové a business řízení (ekonomické, finanční i manažerské) i podporu rozhodování (manažerského, vlastnického, investorského a podnikatelského)
- úloha a aplikace kvalitní FA při finančním řízení firmy/podniku a businessu i podnikání a investování. FA– nástroj pro měření a řízení finanční a ekonomické efektivity a výkonnosti firmy/podniku a businessu konstrukce a vtahy finančních poměrových ukazatelů (FPU) užívaných při FA
- Odvození klíčových FPU (primárně mezinárodní ACCA a CIMA i business pohled a aplikace FA, doplněný českou interpretací FA a FPU), mezinárodní struktura a zásadní FPU – provozní (operating, např. ROCE, ROA, ROE...ROS) finančně – strukturálních, ( Financial structure, např. D/Equity...D/A, turnover periods...) a investičních (Investment ratios, např. P/E, P/S, P/BV...) a zásadní vazba na kapitálové trhy, burzy a jejich analytickou podporu vztahy a praktické odvození zásadních firemních i business finančních poměrových ukazatelů (ROCE a ROA pyramida – interpretace renomované profesní organizace CIMA)
- Celková syntéza i závěr komplexní mezinárodní FA doplněný odvozeným českým přístupem k FA a její praxi i FPU (včetně referenčních intervalů a benchmarkingu a ukazatele EVA) pro konkrétní společnosti a business. Konstrukce a standardní metody kompletní FA v reálném podniku, její závěry a doporučení (dle českého přístupu a interpretace FA včetně užití českých účetních výkazů CAS) kompletní FA včetně konstrukce standardních FPU pro reálnou českou obchodně – výrobní společnost
- Rozvinutí FA v taktickém a strategickém horizontu (trendová horizontální a vertikální analýza) a doplnění tzv. soustavami FPU a tzv. bankrotními modely (mezinárodní-Altmanův determinační model Z-score, Q-Test...a lokální např. IN05 ...). Komplexní pohled i užití FA a FPU (financial ratios) v soudobém, ekonomickém, finančním řízení i rozhodování i firemním a business řízení CM (Corporate managementu), podnikání, ale i investování
- Odvození a užití dnes preferovaného investorského a investičního pohledu na firmu , podnik i business a podnikání
7) ŘÍZENÍ NÁKLADŮ (COST MANAGEMENT- CMa) A JEHO ÚLOHA A UŽITÍ VE SOUDOBÉM FIREMNÍM, PODNIKOVÉM, ORGANIZAČNÍM A BUSINESS ŘÍZENÍ
CMa seminář - cena/osoba = 13 223,- Kč bez DPH (15 990,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat produktivní znalosti a dovednosti v lokální i mezinárodní interpretaci, odvození a užití zásadního, a v ČR stále nedostatečně vnímaného a realizovaného, řízení nákladů (Cost Management- CMa) i celkových ekonomických zdrojů (Economic resources) v jeho v současnosti kvalitní, efektní a prakticky využitelné podobě. Program je cílen firemně/podnikově, včetně specifických službových firem s orientací na současný business i soukromé investory a vlastníky/poskytovatele kapitálu (private equity), ale i moderní organizace (včetně tzv. non protit organisations) pracujících v praxi v různých organizačních i řídících strukturách, tj. v celém rozsahu této všudypřítomné a klíčové problematiky.
- Struktura, pojetí a odvození nákladů ve firemním, podnikovém, organizačním řízení a businessu produktivní výsledovky a Fú tradiční nákladový model (TM), pojetí a odvození fixních – nepřímých a variabilních – přímých nákladových složek, standardní nákladové analýzy a kalkulace i jejich užití v praxi (např. MC a vlastní náklady a FAC a úplné vlastní náklady) klasické-tradiční řízení nákladů pracující s tradičním nákladovým modelem TM (plánování, kontrola, vyhodnocování účelnosti a účinnosti nákladů) ve firmě, podniku a organizaci i businessu CMa a rozhodování i jeho praktické metody ( manažerské, investiční, vlastnické a investorské...) v relevantních horizontech a struktuře (operativním-krátkodobém a taktickém a strategickém-dlouhodobém)
- Moderní řízení nákladů - soudobě účinný-moderní CMa - pojetí a odvození nákladů i zásadní metody a aplikace v praxi současná koncepce tzv. Time-Value/Quality-Costs a moderních nákladových schémat (cost samples např. supervariable costs atd. )
- CMa/CM, metoda Activity-based Costing - ABC, tj. nákladování aktivitami a příčinné přiřazování nákladů (Cost matching) aktivitám a procesům je reálně vyvolávajících
- Soudobé nákladové a výkonnostní objekty (cost/performance objects) relevantní nákladové (i výkonnostní) objekty i segmenty a jejich užití v praxi zejména ( produkty, zákazníci a trhy, dodavatelé, distribuční kanály, logistika, komplexní CRM – řízení vztahů s obchodními partnery, služby a neopominutelné procesy a aktivity-činnosti atd.)
- částečné praktické užití ABC (užití pouze na nepřímé a režijní náklady-NRN včetně srovnání s tradičním-alokačním nákladovým modelem-TM) a plné podobě (kompletního nákladového modelu a systému CMa a CM)
- Procesní rozvinutí a aplikace ABC
- Rozpočtování aktivitami ABB (Activity- based Budgeting) a řízení ABBs rozpočty a kapacitou Moderní ABC Management-reporting a jeho praktické odvození a užití interní firemní informační systémy IS, finančně-účetní ERP z něj vycházející FIS (financial IS) a nadstavbový MIS (Management information system) podporovaný moderním CMa a jeho soudobými nákladovými objekty Praktické příklady a zkušenosti s moderním strukturovaným CMa, včetně jeho procesního pojetí užití ABC nákladového modelu a z něj vycházejícího příčinného řízení nákladů aktivitami ABM (Activity- based management) v renomované firemní a business praxe a CM, ale i v službovém i státním a neziskovém sektoru a jeho organizacích
8) NUTNÉ MANAŽERSKÉ ZNALOSTI, KOMPETENCE A DOVEDNOSTI PRO SOUČASNÉ EFEKTIVNÍ EKONOMICKÉ A FINANČNÍ ŘÍZENÍ FIRMY, PODNIKU, BUSINESSU A MODERNÍ ORGANIZACE
NMZD seminář - cena/osoba = 11 850,- Kč bez DPH (14 339,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat provázané znalosti, ale i reálné dovednosti a následně nutné kompetencev dnes nezbytném a optimálně propojeném ekonomickém a finančním řízení (EFŘ) současného podniku, firmy, businessu a ekonomicky efektivně fungující a spravované-moderní organizace. Dnes objektivně široké a značně různorodé organizace (včetně tzv. non profitů) s vazbou na parametricky měřitelnou a efektivně poskytovanou klientskou hodnotu i tzv. finanční a stále více i nefinanční výkonnostní a produktivní motivační ukazatele v relevantních manažerských, organizačních a personálních liniích, jež jsou u pracovníků a tzv. personálních linií všech úrovní (včetně provozních...) v praxi všeobecně primární konkurenční výhodou a dnes i základním funkčním předpokladem
- Základní mechanismy i systémy finančního a nadstavbového ekonomického řízení a jejich praktické využití
- Odvodit a užít základní ukazatele (finanční a nefinanční) a dílčí i finální cíle s důrazem na celkovou hodnotu společnosti (EV),businessu i moderní organizace včetně její nutné celkové strategie
- Moderní a syntetizující kritérium EVA (Economic value added), tj. ekonomické přidané hodnoty i jeho odvození, kalkulace a využití užít náklady kapitálu ( vlastního, dluhového a celkového) a základy diskontování hotovostních toků – DCF (discounted cash flows)
- Zohlednit časovou hodnotou peněz a riziko vyjádřeným tzv. diskontní-odúročovací mírou (r)
- Základně měřit, vyhodnocovat a řídit dílčí i celkovou podnikovou, firemní, business a organizační hospodárnost, efektivitu výkonnosti (performance)
- Odvodit tradiční finanční kategorie (náklady, výnosy, zisk, příjmy, výdaje a cash flow...) a ukazatele pro finanční, hodnotové a ekonomické řízení ( ROCE, ROE, ROA...ROS) relevantní úrovně aktiv (NOA) a zisku s důrazem na provozní aktiva a zisk (např. EBIT a NOPAT...), symetrickou rentabilitu tržeb - ROS a nepominutelného cash flow- CF
- Zkalkulovat a užít vážené náklady kapitálu (WACC) a EVA pro konkrétní společnost a účinně ji srovnávat-benchmarkovat
- Propojit finanční (ROE, ROA...), hodnotové a ekonomické ukazatele (WACC a EVA) a doplnit je tzv. podnikohospodářskými testovanými ukazateli, tj. PHU normativy (tržby, zisk, náklady, zásoby, lidé...)
- Odvodit a propojit tyto poměry i normativy pro konkrétní společnost < Dodefinovat úspěšnou a ekonomicky efektivně fungující společnost i business pomocí kladné EVA
- Finanční (Fú) a Manažerské účetnictví (MA) i controlling, včetně vstupů, výstupů, základních metod i jejich vztahů a aplikací důležitých pro současné efektivní finanční a ekonomické řízení (EFŘ)
- Definovat soudobý cílově a motivačně řízený business a organizaci (MBO). Prakticky odvodit relevantní cíle a základní soudobé výkonnostní ukazatele (finanční a nefinanční PIs a KPIs)
- Provázat strukturované ukazatele cíle a spojit je do celkové Strategie společnosti, businessu a organizace - CBS (Corporate/Business Strategy)
- Aplikovat celkovou firemní Strategii – CBS pro konkrétní společnost a business Odvodit a použít celkovou hodnotu podniku, firmy a businessu (Enterprise Value, EV) užitím základních oceňovacích metod a přístupů (majetkový, výnosový, komparační) užít moderní kategorie hodnoty (tržní, investiční, …) provozní, včetně pojetí tzv. core businessu-hlavní činnosti, ale i dnes nezbytnou zákaznickou a klientskou hodnotu naplňujících jejich měřitelné a parametrické požadavky a očekávání
- Užít základních metriky a indikátory i cíle (PIs a KPIs), vhodné pro soukromé společnosti (private equity), včetně službových i pro strukturované organizace – ekonomicky řízené entity tzv. veřejného sektoru (public sector) napojené na veřejné financování a zdroje.
9) MODERNÍ PRODUKTIVNÍ INVESTIČNÍ A PODNIKATELSKÝ PLÁN/ZÁMĚR (BUSINESS PLAN) - JEHO ÚLOHA, STRUKTURA, ODVOZENÍ A UŽITÍ V SOUČASNÉ FIREMNÍ, PODNIKOVÉ , BUSINESS A PODNIKATELSKÉ PRAXI
PCM seminář - cena/osoba = 12 396,- Kč bez DPH (14 999,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat klíčové a provázané znalosti a dovednosti nezbytné k vytvoření a praktickému užití , ale i obhájení současného podnikatelského i investičního záměru a plánu – BP, včetně jeho užití k systémovému firemnímu a business řízení se všemi jeho standardními součástmi a analýzami i testy: Tým a lidské zdroje- HR, Marketingový mix- MM, Zákaznický mix-ZM, Produktový mix- PM a Provozní i logistické řízení podpořeného Nákladovým a Finančním plánem a analýzou, včetně relevantních rozpočtů (tj i investičního a provozního), doplněnou závěrečnou analýzou rizik ve formě faktorové SWOT matice i shrnujícího závěru a rozhodnutí. Standardní BP klienti odvodí i užijí i na konkrétní výrobně-obchodní společnosti v reálném moderním, dynamické i vysoce-konkurenčním odvětví a oboru-ZV. Získají současně i rámec, kostru i základní provázaný plán k soudobému úspěšnému , efektivnímu a konkurenčnímu řízení businessu, investovaných zdrojů, ale i firem, podniků a organizací (tj. v praxi propojeném řízení: organizačním, manažerském a personálním , vlastnickém a investorském..) napojených na produktivně strukturované a hodnotově naplňované zákazníky a současný dynamický i rizikový a vysoce konkurenční trh. Osvojí si i konkrétní realizační metody a dokumenty ztělesněné v moderním BP, zejména
- Strategickou analýzu (externí faktory v podobě existence zákazníků a relevantního-vytěžitelného trhu a interní faktory - schopnosti firmy a organizace i investičního projektu a businessu tento trh svými vnitřními a řízenými zdroji i konkurenčními výhodami efektivně vytěžit/vat)
- Rámcový a produktivně strukturovaný plán pro investování, podnikání a řízení i založení současnéhobusinessu , společnosti i organizace testovací nástroj pro investování, ale i založení nového a systémového řízení stávajícího businessu a podnikání i kooperující firmy a cílově řízené a motivované organizace maximalizující svoji hodnotu v čase (EV)
- Získat efektivní a standardně strukturovaný tzv. Business Model a jeho součásti Vize a mise businessu, zákaznická hodnota Produktu, jeho primární konkurenční výhoda a ochrana i segmentace, další konkurenční výhody (řízení, obchod a distribuce a technická i technologická podpora, lidské zdroje...), cílové linie a segmenty zákazníků, trhu a jeho velikost a peněžní objem, Tým a lidské zdroje(HR - Human Resources) a jejich motivace, Základní pojetí řízení a finanční a nefinanční cíle (PIs a KPIs) Výši požadovaného kapitálu a zdrojů včetně jejich rozpočtů
- Odvodit a užít základní moderní finanční cíle , ukazatele a metriky: potenciální či stávající náklady, výnosy, zisk, příjmy, výdaje a cash flow, free-cash flow..., efektivitu, výkonnost i návratnost investice do projektu, businessu, ale i firmy a podniku
- Definovat a zohlednit základní standardní rizika (Business, Operating and Investment risk...) zohlednit a zavést strategickou úroveň a řízení společnosti, businessu a projektu a jejich efektivní a konkurenční rozvoj Vstupní ekonomická, finanční a manažerská analýza a systémová business koncepce stávajícího či nového businessu i investice a projektu v klíčových oblastech představující standardní strukturu BP Tým a Lidské Zdroje (Team and Human resources-HR), Marketingový mix – MM, Zákaznický mix- ZM a Odběratelé (obor odvětví...), Produktový mix – PM a Dodavatelé, Finance, Rozpočty, Náklady a základní FINANČNÍ PLÁN a Finanční analýza-FA, SWOT analýza Businessu, oboru a odvětví a celého BP, základní analýza rizik a její užití závěr a celkové shrnutí analýzy začínajícího či stávajícího businessu a celého BP i investice
- Aplikovat provázané data, mechanismy i systémy finančního rozvahy, výsledovky, CF a nákladové analýzy...) a nadstavbového ekonomického řízení i základní ukazatele (finanční a nefinanční KPIs...doplněné náklady kapitálu a EVA) užít konkurenční srovnávání - benchmarking a základní výkonnostní řízení (performance management)
- Odvodit a užít dílčí i finální cíles důrazem na nadstavbovou Strategii a celkovou hodnotu konkrétní společnosti (EV) a businessu využít provázené analýzy, konstrukční body a konkrétního BP pro moderní cílové (MBO), strategické a hodnototvornéřízení businesu a společnosti maximalizující konkurenčně svoji tržní hodnotu v čase (EV)
- Vnímat a užívat BP a jeho analýzy jako investorský a prezentační i business dokument a užít jej k testování a představení i reportování potencionálním investorům, včetně úvěrujících bank (poskytovatelům kapitálu), a to včetně vlastníků společnosti (Equity owners) a tudíž interním investorům do svého businessu.
10) MANAŽERSKÉ NÁKLADY A VÝSLEDOVKY PRO MANAŽERSKÉ ROZHODOVÁNÍ A ŘÍZENÍ SOUDOBÝCH FIREM (OBCHODNĚ-VÝROBNÍ, SLUŽBOVÉ I ZAHRANIČNÍ )
MNV seminář - cena/osoba = 12 396,- Kč bez DPH (14 999,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 2 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat a užít klíčové a znalosti a dovednosti nezbytné k modernímu a efektivnímu řízení a fungování (mezinárodní) obchodní a službové firmy se zahraniční podporou a strategickým financováním. Zejména v oblasti interpretace a užití finančních a manažerských, dílčích a interních i celkových i externích a manažersky, lokálně i mezinárodně produktivních výsledovek, relevantních nákladových sald i úrovní zisku, propojených s dalšími finančními výkazy (rozvaha, CF) a sestavami (finanční, reportingové, konkurenčně srovnávacích- benchmarking...) a provázanými ukazateli.
- Užít i ukazatele a cíle nadstavbové a syntetizující (např. ekonomická přidaná hodnota – EVA) mající vazbu na náklady kapitálu (např. WACC užitý jak externě-odvětvová konkurence, tak interně- vnitrofiremní řízení, včetně jeho zahrnutí do manažerských výsledovek) a celkovou hodnotu společnosti (EV- Enterprise value). Zohlednit a využít i investorský a kapitálový pohled na firmu a základně a ilustračně odvodit její celkovou tržní hodnotu (EV ):
- Sales, Gross Profit, EBIT, NOPAT, EBITDA, EBT, EAT... operating/total Cash Flow) i mezinárodně symetrický reporting manažersky produktivní dílčí (interní) a celkové (agregující) výsledovky- struktura a odvození i praktické užití firemní i skupinový reporting a controlling,
- Řízení zisku a nákladů a moderní Finanční řízení (Financial Management-FM). Interpretace a odvození manažersky produktivní mezinárodní IFRS účelové výsledovky manažersky i reportingově účelně a účinné nákladové agregace a salda (Cost of Sales, Selling expenses, Administration expenses......) praktické odvozené úrovně-formy zisku ( Operating Profit, EBIT, NOPAT, EBITDA, EBT a EAT...) i ziskových marží (profit margins) generujících dílčí (interní) a následně celkovou finanční profitabilitu a výkonnost (financial performance)
- Vztah finančního a nadstavbového ekonomického řízení a hlavní ukazatele systémy a ICT podpora řízení (podnikové- ERP/ FIS a nadstavbový MIS) konkurenční a výkonnostní řízení a benchmarking včetně tzv. nákladového benchmarkingu (NBM) celkové náklady kapitálu (Cost of Capital) odvození a užití vážených nákladů kapitálu (WACC) a jeho zahrnutí do interních-dílčích výsledovek a finančního skupinového řízení a hodnocení v tzv. RTOS – rozvinuté organizační struktuře (Skupiny a firmy ve skupině viz dále i Divize, střediska ... (cost, profit, investment) typické pro velké a mezinárodní i nadnárodní firmy
- Užití nadstavbového komplexního kritéria EVA (Ekonomické přidané hodnoty) výkonové, hodnotové i investorské pojetí moderní firmy, organizace a businessu s maximalizací své tržní hodnoty (EV) a její základní odvození a užití pro FM a CM.
11) FIREMNÍ ŘÍZENÍ ZAHRANIČNÍ OBCHODNĚ-VÝROBNÍ FIRMY FUNGUJÍCÍ V ČR SE ZAHRANIČNÍM A VLASTNICKÝM DOZOREM VE SKUPINOVÉM MEZINÁRODNÍM USPOŘÁDÁNÍ A SE ZAHRANIČNÍ ŘÍDÍCÍ PODPOROU
MCM seminář - cena/osoba = 12 396,- Kč bez DPH (14 999,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* )
rozsah semináře 3 dny (veřejná realizace-Praha; přímá a zakázková po dohodě s klientem - možno přímo u klienta s individuální cenotvorbou)
- Získat a užít klíčové znalosti a dovednosti nezbytné k modernímu a efektivnímu řízení (mezinárodní a skupinové) výrobně-obchodní firmy s vlastním vývojem a vysoce technologickým produktem, včetně jeho metod, vstupů a výstupů i sestav (finančních, reportingových, konkurenčně srovnávacích a výkonnostních...) s jeho základními standardními součástmi a analýzami i ukazateli a cíli. Důraz je kladen zejména na finanční řízení (Financial Management), včetně produktivního řízení nákladů (Cost management) a jeho tradičních a moderních metod, zarámovaného nadstavbovým a syntetizujícím řízením ekonomickým (CM), a to obecně i v rámci tradičně. skupinově strukturované a řízené mezinárodní a nadnárodní společnosti (Industry-automotive)
- Ekonomicky a finančně efektivní fungování firmy (businessu) jeho struktura a praktické užití s vazbou na zahraniční firmu srovnání tradiční a moderní firmy i organizace, jejích cílů i ukazatelů s důrazem na produktivní aktuální finanční ukazatele a sestavy, včetně finančně účetních (dle českých standardů Fú-CAS i mezinárodních standardů – zejména IFRS, včetně jejich produktivní syntézy)
- CAS manažerské, účetní i základní finální a závěrkové přizpůsobení-adjustace, pro řízení výrobně-obchodní firmy vlastněné zahraničím Srovnání CAS a IFRS a jejich sestav, zejména hlavních účetních výkazů (financial statements) s důrazem na produktivní výsledovky a úrovně nákladů / zisku a jejich řídícího užití vztahy nákladových sald (např. Cost of sales...nákladů na prodej) a úrovní zisku (např. EBIT...) s důrazem na soudobé interně (best practice) a externě benchmarkovatelné a mezinárodně interně reportovatelné finanční ukazatele včetně burzovních (např. PSE a mezinárodní burzy a např. klíčová „burzovní“ equity-ratia P/E, P/B, P/S i jejich praktickou analytickou podporu např. A. Damodaran …)
- Základní produktivní výsledovky a výsledkové a výkonové veličiny a jejich sladění dílčí a celkové Výnosy, tržby z hlavní činnosti, náklady a provozní PVH...CF; (Total Sales, Core business Sales, Costs / Costs selected by function, EBIT, EBT, EAT...operating Cash Flow; key ratios-ROA, ROE, ROCE, ROS...)
- CAS výsledovky a pojetí i struktura nákladů ve Fú a tzv. manažerské dílčí a agregované Výsledovky (Profit/Loss Account) účelná a účinná, výsledková salda a agregace pro potřeby moderního řízení a vůdčích Fú standardů (zejména IFRS a základně i US GAAP), včetně rozpočtování (budgeting)
- Interpretace a odvození produktivní mezinárodní IFRS účelové výsledovky-salda a úrovně zisku pro řízení a manažery a konkrétní firmu sestavy a výkazy pro manažerskou i účetní závěrku, interní a externí reporting a controlling i základní řízení nákladů )CMa) a moderní Finanční řízení (Financial Management) vztah finančního a nadstavbového ekonomického řízení (CM), jeho ukazatele a metriky a jejich užití
- Celkové náklady kapitálu a EVA (Ekonomická přidaná hodnota) konkurenční a výkonnostní řízení a benchmarking, současné hodnotové i investorské pojetí moderní firmy, organizace a businessu a jeho užití v soudobém řízení (CM) a mezinárodním prostředí
- Struktura, odvození a užití standarddních nákladů pro firemní a organizační řízení, včetně mezinárodní CIMA terminologie (company costs) Tradiční nákladový model-TM i nákladové řízení a cenotvorba (Cost management- TCMa) fixní a variabilní i přímé a nepřímé náklady, relevantní úrovně režií a jejich přirážkové kalkulace (direct and indirect costs and overheads costs) a NRN agregované nákladové složky jejich systémové kalkulace (vlastních-vn a úplných vn - úvn) a užití s ohledem na primárně výrobní firmu a organizaci (manufacturing company/organisation), včetně její symetrické provozní a celkové cenotvorby (MC a FAC pricing)
- Moderní metody a řízení nákladů s odvozením i kalkulací externí prodejní ceny (external selling price -ESP) odvození systémové firemní a produktové cenotvorby (pricing) s důrazem na výrobní firmu a organizaci odvození a aplikace tzv. nákladú/ování životního cyklu- LCC-life cycle costing – cílových nákladů - Target costing, příčinného nákladování aktivitami- ABC costing , Process costing a ABB (rozpočtování aktivitami)....zejména pro současnou vysoce-konkurenční výrobně - obchodní firmu
- Definice a užití současné alternativní koncepce tzv. Time-Value/Quality-Costs a moderních nákladových schémat (cost samples) rozvinutě až pro výrobně obchodní firmu
Novinka 2017
určená pro současné:
- OBCHODNÍ, SLUŽBOVÉ i komplexně LOGISTICKÉ firmy, podniky, business a organizace ( např. ICT a telekomunikace, Finančnictví a Bankovnictví, Logistika, Energetika, Automotive atd., včetně zahrnutí Procesů, E-Businessu, E-Commerce i CRM) a
- ORGANIZACE VEŘEJNÉHO SEKTORU ( např. Zdravotnictví, Školství a vzdělávání, Životné prostředí a Zemědělství, Kultura, Armáda a bezpečnost, sociální zabezpečení, daňová i státní Správa, Municipality...) i institucí (např. ministerstva, úřady, agentury atd.)
12) MODERNÍ EKONOMICKÉ A FINANČNÍ ŘÍZENÍ (EFŘ) ve firmách, organizacích i businessu s důrazem na specifika OBCHODNÍCH A SLUŽBOVÝCH (SFO) společností a moderních organizací, včetně org. VEŘEJNÉHO sektoru a státní správy (OVS)
NOVINKA 2017+ a plná web anotace vzdělávacího programu- VP-SFO (3-DNY)
MCM seminář - cena/osoba = 12 396,- Kč bez DPH (14 999,- Kč s DPH 21%, možnost progresivních slev* ) viz Ceník a Objednávky
- Získat a užít klíčové znalosti a dovednosti (zásadní kompetence) nezbytné k tradičnímu a zejména modernímu a efektivnímu řízení (EFŘ - ekonomickému a finančnímu řízení) firem, podniků, businessu (CM-Corporate Management) s důrazem na moderní Obchodní firmy – OF a zásadní Službové firmy a organizace- SFO, včetně Organizací strukturovaného veřejného sektoru (OVS) i jejich procesního a hodnotového řízení a dnes nutné digitalizace.
- Odvodíte a užijete celkové a dílčí ( interní např. divizní...organizační) finanční výkazy-FV, a to tak, aby byly manažersky i investorsky produktivní a mezinárodně srovnatelné, vhodné účelové výsledovky a úrovně zisku (např. EBIT, NOPAT...) a CF, aktiv a kapitálu (NOA a CE) i klíčový PK-pracovní kapitál (včetně Skladů, Zásob a zboží pro Obchodní společnosti) , hlavní poměrové ukazatele FPU (ROS, ROCE, ROE...CF a PK), investice (a CAPEX) a volný hotovostní tok FCF pro soudobé diskontní a v praxi zásadní DCF analýzy a ocenění, pracující s neopomenutelným rizikem a hotovostí (CF-Cash flow).
- Případová studie – analýza a odvození zásadních nákladových, výkonnostních i manažerských ukazatelů, včetně FPU tzv. finančních poměrů (ratios), doplněného ukazatelem EVA i soustavou FPU (Altman) pro reálnou Obchodně – výrobní firmu a organizaci pracující stejně jako Službové firmy s PK- pracovním kapitálem (a jeho složkami: zejména se zásobami Zboží a zbožovou „obchodní marží“ 604-504 a Pohledávkami i finální hotovostí, ale i řízením hotovosti - CFM atd.) a jeho primárním řízením respektující koloběh provozních (oběžných) aktiv (current assets). To vše s využitím v běžné praxi dostupné a užívané analytické podpory (lokální i mezinárodní) s konkrétním závěrem a hodnocením společnosti i její budoucnosti a současně aktuálních tzv. dopředných „feed – forward“ vazeb v EFŘ a CM.
- Propojíte to vše s finančním Controllingem a Reportingem a firemním i organizačním Rozpočtováním (Budgetingem), tvorbou standardní Soustavy rozpočtů a klíčovou rozpočtovou kontrolou, včetně základních nákladových analýz (např. odchylky, účelové saldo výsledovek „Cost of Sales“...) a kalkulací (např. vlastní – MC a úplné vlastní náklady- FAC, přirážkové kalkulace NRN a Cenotvorba...) přítomnou v soukromých i veřejných firmách a organizacích s důrazem na Obchodní a „Službové SFO a „ Administrativní rozpočet“, ale i vazbu na v praxi problematické nepřímé a režijní náklady (NRN) strukturované a řízené přes alokovaný, limitní a delegovaný „Administrativní a správní rozpočet-AR“ omezeně i autonomně užívaný spolu s analýzou/řízení odchylek i kapacitou v těchto „nevýrobních“ firmách a organizacích, ale systémově i u veřejných a a státem spravovaných a řízených OVS.
- Srovnat , odvodit a prakticky užít i propojit tradiční Finanční řízení (FŘ) doplněné Finančním Plánem , včetně Řízení nákladů (CMa-Cost Management) a nákladového benchmarkingu-NBM, Rozpočtování a tvorbu a užití firemních a organizačních rozpočtů (Budgeting) s moderním řízením EFŘ a jeho nástroji odpovídající současným firmám, businessu i organizacím, ale i ekonomické, tržní a celospolečenské realitě a potřebám (zejména vůdčí Službové – SFO např. ICT a telekomunikace, finančnictví a bankovnictví, logistika, energetika atd. a strukturované veřejné OVS naplňující vedle hodnotové, zákaznické i klientské a procesní logiky řízení i veřejný a společenský záměr)
- Odvodit, užít i účinně provázat systémy a praktické nástroje FŘ a nadstavbového EFŘ (komplexní Manažerské účetnictví - MA a jeho propojených fcí: Planování, Kontrola , Rozhodování a Řízení a hodnocení výkonnosti, a to včetně produktivního Controllingu a reportingu i forecastingu a jeho sestav (např. SWOT a Strategických a tržních analýz- SA) v kvalitní i tzv. nejlepší praxi (best practice) s důrazem na Obchodní a Službové společnosti a organizace i jejich finanční účetnictví-Fú, FIS a ERP a MIS, včetně veřejných OVS (Zdravotnictví, Školství a vzdělávání, Kultura, Armáda a bezpečnost, sociální zabezpečení, daňová správa, Municipality...) i institucí (např. ministerstva, úřady, agentury atd. mající podobu přidělených „administrativních“ a řídících rozpočtů realizují klientsky a veřejné hodnotové výstupy - služby )
- Pochopit a užít zásadní IT/ICT a Digitální i SW podporu dnešního řízení, ale i provozu firem, podniků, organizací a businessu ( včetně jejich komplexní Logistiky a nutného provázaného E-Businesu i E-Commerce) a jejich interních systémů ( finanční FIS a finančně účetní ERP např. korporátní SAP) a agregující a rozvíjející MIS (Manažerský informační systém) a sestav.
- Prakticky odvodit a užít základní systémy, oblasti i nástroje (tradiční a moderní finanční a nákladové analýzy a kalkulace FŘ a syntetizujícího EFŘ např. moderní příčinné ABC/ABM řízení a kalkulace nákladů aktivitami „Activity-based Costing“ i základu jejich nejmodernějšího tvaru, tj. „časem taženého ABC“ (TDABC) a Procesního užití – zásadního pro moderní, stále více službově komplexně logisticky i CRM propojeného rostoucího „E-Businessu“ a soudobé procesně řízené Obchodní a Službové společnosti a organizace - SFO, ale i pro klientské organizace tzv. veřejné- OVS. Ty navíc s nutností zavedení efektivního „E-Government“ a celkové „státní“ a klientsky komfortní digitalizace, jež se týká celé ekonomiky i společnosti).
- Odvodit a v řízení prakticky užít nadstavbový ukazatel ekonomického zisku - EVA a náklady kapitálu např. WACC a diskontování (včetně DCF - technik s odvozením zásadních veličin PV, NPV a % IRR viz dále Investice a IP - projekty) , vazby na celkové firemní a organizační cíle a jejich KPIs (strukturované MBO a vazba na Firemní, business a organizační Strategii - CBS a její praktické odvození) i celkovou hodnotu společnosti a organizace - EV (finálního cíle EFŘ) interního a externího Benchmarkingu-BM (firma, odvětví a obor např. cílené dynamické „Automotive“), tj. dnes nezbytného výkonnostního (Performance) a konkurenčního srovnání a produktivního řídícího i externího Reportingu s respektováním dnes určujícího „Investorského“, kapitálového i vlastnického pohledu.
- Užití a design praktických realizačních sestav (např. interních-dílčích účelových manažerských výsledovek a rozpočtů a jejich vztah s celkovou výsledovkou a hlavním rozpočtem-MB a soustavou standardních firemních (Výrobní/provozní, Marketingový a obchodní, centrálně administrativní a správní...specifickými R&D a CAPEX propojených přes rozpočet hotovosti – CFB do hlavního agregujícího rozpočtu - HSR) a organizačních rozpočtů s vazbami na tradiční řízení v „tradiční administrativní struktuře – TOS/RTOS“ např . podniky ve skupině, interní divize, nákladová, zisková a investiční i administrativní centra; řízení kapacity/tou atd.) a finanční Controlling a reporting, včetně jejich investičně - projektového rozvinutí- zásadního pro projektové i kapacitně řízené firmy a organizace, ale i investiční projekty- IP a jejich řízení.
- Odvodit a užít firemní, podnikové, organizační (výrobní, obchodní a kombinované např. obchodně výrobní-firmy OVF a OVS organizace) i business Cíle a jejich KPIs/KSIs - klíčové ukazatele výkonosti a efektivity i naplnění celkové strategie – CBS a jejich integraci do EFŘ s odvozením konkrétní celkové strategie CBS pro reálnou Službovou firmu a organizaci -SFO.
Přidaná hodnota klientům, platí pro všechny VP a mezinárodně certifikovaný 5 modulový Cyklus EFŘ:
Dále při účasti na VP obdržíte kvalitní , provázané, obsáhlé výukové i pracovní materiály a přílohy, včetně komplexní internetové podpory i zásadní aktuální kvalitní podpůrné literatury, a to i zahraniční. Ty jsou doplněny současnou renomovanou anglickou terminologií zásadních odborných výrazů, mezinárodními zkratkami s vysvětlivkami i komplexními případovými studiemi a výpočtovými příklady (včetně pracovních „blind sheetů“) a mohou být využity ( a byly tak i klientsky komfortně zpracovány) i k efektivnímu, ale i dlouhodobému a rozšiřujícímu samostudiu.
NÁVAZNOSTI: Moderní a interaktivní vzdělávací seminář je podporováván i kontinuální a distanční konzultační podporou jeho autora a současně senior – BMC konzultanta Ing. T. Petříka, který s danou problematikou přichází do kontaktu v dennodenní a konkurenční praxi a na praktické problémy i dotazy klientů je schopen tak zareagovat i po zažití a odzkoušení semináře v jejich reálné praxi! Navíc je možné problematiku produktivně dále rozvíjet v kombinaci s dalšími provázanými nabízenými vzdělávacími VP a Cykly společností BMC Partners (viz produktovou nabídku v 2HPL- Lektoring a vzdělávání) včetně produktivní publikační podpory.
To vše lze, a to doporučuji pro největší a odzkoušený praktický přínos, flexibilně doplnit individualizovaným BMC, tj. Business a Manažerským Poradenstvím (viz produktovou nabídku v primární 1.HPL- BM poradenství CZ/EN ) s individuální cenotvorbou a maximálním přizpůsobení potřebám klientů (viz. naší produktovou nabídku a zákaznické portfolio a reference, ale i dodržované firemní hodnota/y: „Price for Value“ atd. více na propojeném aktuálním firemním webu). Odkaz pro OBJEDNÁNÍ A CENÍK